برگزاری کلاس آموزشی پیشگری از آسیب های اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی بوکان

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مرکز مثبت زندگی بهزیستی بوکان کلاس آموزشی پیشگری از آسیب های اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان ،

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی دوره آموزشی پیشگری از آسیب های اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی توسط مرکز مثبت زندگی با مربیگری کریمی آذر کارشناس ارشد روانشناسی تدریس شد.

در این نشست آموزشی ، مباحث مربوط به ارتقاء سطح سلامت روانی-اجتماعی اعضای خانواده و آشنایی با مخاطرات روز جامعه اعم از اعتیاد، خشونت و سایر مسائل مربوط به موضوعات و آسیب های اجتماعی مطرح گردید.
مسعود شجاعی رئیس بهزیستی شهرستان بوکان ضمن قدردانی از زحمات همکاری مرکز مثبت زندگی گفت اینکه فضای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی بر آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: خاستگاه آسیب‌های اجتماعی؛ بافت حاشیه‌ای اطراف شهرها است. 
شجاعی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است این نشست ها بتواند بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثر بخش بوده و با هم‌افزایی کارشناسان خبره در این امربسته‌های آموزشی موثر همچون گذشته تدوین شود همچنین ایشان با تعدادی از زنان سرپرست خانوار گفتگو کرد و ضمن شنیدن مشکلات و نیازمندیهای آنها دستورات لازم جهت رفع مسائل مطرح شده صادر نمود.

کد خبر 113760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد